Politica hotelului

 

Stimați oaspeți, Vă mulțumim că ați ales aparthotel Lucky Bansko SPA & Relax!

 

CONDIȚII GENERALE

  • Aceste reguli sunt elaborate pe baza legislației bulgare în vigoare.
  • Pe teritoriul hotelului funcționează un sistem de supraveghere video (cu excepția toaletelor, camerelor hoteliere și centrului SPA).

Folosind serviciile hotelului, cadeți de acord cu supravegherea video.

  • Aparthotel Lucky Bansko SPA & Relax garantează oaspeților săi respectarea confidențialității cu privire la informația și datele personale furnizate.
  • Administrația hotelului poate înceta furnizarea serviciilor oaspeților, care încalcă regulile și nu respectă politica hotelului.

 

REGULI PRIVIND CAZAREA ȘI SEJURUL LA HOTEL

  • La sosire în hotel, oaspătul este obligat a prezenta document personal de identificare pentru a fi înregistrat.
  • Dotarea fiecărei camere este verificată înainte de cazare și după plecare.
  • Oaspeții sunt responsabili pentru toate daunele și lipsurile din camerele, în care sunt cazați. Daunele constatate sunt taxate.
  • Obiectele uitate de oaspeții sunt păstrate până în 6 luni, cheltuielile ocazionate cu returnarea acestora sunt suportate de proprietarii acestora.

 

Cazare /părăsirea camerelor:

  • Cazarea este după ora 15:00, iar eliberarea camerei folosite – maxim până la ora 12:00.
  • În caz de sosire întârziată, după ora 18:00, vă rugăm a ne informa.
  • Dacă doriți a elibera mai târziu camera folosită, trebui să solicitați acord și afirmare de la Recepția, că aceasta este posibilă.

 

În caz de afirmare sunt necesare următoarele plăți suplimentare:

  • Eliberarea camerei nu mai târziu de ora 16,00 – se plătesc suplimentar 30% din valoarea studioului sau apartamentului folosit;
  • Eliberarea camerei după ora 16:00 – se plătesc suplimentar 70% din valoarea camerei folosite.

 

Alimentare:

  • Micul dejun este servit la restaurantul principal Le Bistro:

– în zile lucrătoare: de la 7:00 până la 10:30 h.

– în zile de odihnă și de sărbători: de la 7:00 până la 11:10 h.

  • Mic dejun tip bufet este organizat la prezența minim 50 oaspeți.
  • Este interzisă introducerea/ scoaterea alimentelor și băuturilor de la/la restaurantele și barul lobby al hotelului.

 

Curățarea camerelor:  

  • Camerele sunt curățite în fiecare zi de la 08:00 până la 17:00 h.
  • Dacă nu ați pus semnul „Nu deranjați“ sau dacă doriți curățire după ora 17:00, vă rugăm a vă adresa recepției hotelului.
  • Pregătirea de seară a camerelor are loc de la 19:00 până la 21:00 h.

 

Mini bar:

  • În fiecare cameră este disponibil un mini bar, reîncărcat în fiecare zi.
  • Consumul din minibarul se plătește suplimentar conform listei de prețuri afișate.

 

Seif:

  • Fiecare cameră dispune de un seif gratuit.
  • Vă rugăm a vă păstra obiectele și documentele de valoare în cadrul acestuia.
  • Responsabilitatea pentru obiecte lăsate în camera sau pe teritoriul hotelului revine fiecărui oaspăt.

 

Spălarea și călcarea hainelor:  

  • Hainele de spălat, predate înaintea orei 09:00, sunt returnate oaspătului în același zi, până la ora 18:00 h. În restul cazurilor hainele sunt returnate oaspătului ziua următoare.
  • Pentru comenzile în regim de urgență de până în 3 ore se plătește suplimentar 50% din valoarea serviciului.

 

Parcări:

  • Hotelul dispune de locuri de parcare în aer liber gratuite și o parcare acoperită, cărei folosire este plătită în sezonul de iarnă.
  • Locurile de parcare nu pot fi rezervate.
  • Hotelul nu poartă responsabilitate pentru daunele cauzate automobilelor pe teritoriul parcărilor în aer liber.

 

Dulap de schi:  

  • Hotelul asigură gratuit dulap de schi cu sistem de uscare a pantofilor de schi pentru echiparea proprie.
  • Nu este permisă păstrarea echipamentului de schi în camere și traversarea părților comune ale hotelului cu pantofi de schi.

 

Cazare cu animale de companie:  

  • Este permisă cazarea cu animale de companie cu greutate de până în 40 kg.
  • Pentru sejurul unui animal de companie, la recepția se depune un depozit rambursabil în valoare de 100,00 lv. și se plătește taxa „Dezinfecție“ în valoare de 15 euro/înnoptare pentru animalele de companie cu greutate de până în 10 kg și 20 euro/ înnoptare pentru animalele de companie cu greutate de la 10 până la 40 kg. Depozitul este folosit pentru acoperirea daunelor cauzate de animalele de companie, dacă există.
  • Animalele de companie sunt admise la prezentarea tuturor documentelor necesare legate de înregistrare și imunizare.
  • Oaspeții cu animale de companie sunt cazați pe etajul întâi.
  • Animalele de companie nu sunt admise la restaurantele aparthotelului, la centrul SPA și la spațiul de copii.
  • Oaspeții cu animale de companie trebuie să contacteze departamentul „Gospodărie hotelieră“, pentru a organiza asigurarea timpului comod pentru curățirea camerei.
  • Animale de companie trebuie ținute cu lesă, la intrare în hotel sau la șederea acestora în părțile comune ale hotelului.
  • Animale de companie nu trebuie lăsate fără supraveghere.
  • Toate deranjările, precum lătratul sau scâncirea trebuie oprite în timp util pentru garantarea confortului restului oaspeților.
  • Oaspeții sunt responsabili pentru toate daunele materiale și/sau vătămările corporale cauzate de animalul lor de companie hotelului sau altor oaspeți și sunt de acord a-i compensa în valoarea deplină.
  • Hotelul își rezervă dreptul a taxa oaspeții hotelului pentru daunele materiale cauzate de animalul lor de companie.

 

PENTRU ASIGURAREA ORDINII ȘI SIGURANȚEI ÎN HOTEL SUNT INTERZISE URMĂTOARELE:  

  • Fumatul în camerele și în toate încăperile interioare ale aparthotelului Lucky Bansko SPA & Relax. La constatarea unor încălcări, la suma datorată aferentă camerei se va adăuga o taxă în valoare de 100 euro.
  • Predarea cardului – cheie a camerei unor persoane terțe.
  • Păstrarea în camerele a unor materiale și/sau obiecte care prezintă pericol pentru sănătatea și viața persoanelor din jur.
  • Scoaterea și deplasarea mobilelor din camere.
  • Încălcarea normelor comune generale de conduită, conduită agresivă și/sau acțiuni care prezintă pericol pentru sănătatea și proprietatea persoanelor din jur.
  • Defectarea proprietății hotelului.
  • Parcarea unor automobile la intrarea și ieșirea hotelului sau în mod care blochează circulația.