Menu

Sosire
Plecare
2 nopți
2 Adulți · 0 Copii 2 nopți

2 nopți

2 nopți

Pregătire yoga în Bansko

Oboseala și stresul unei zile ocupate încep să te afecteze permanent? Corpul tău țipă de odihnă și mintea ta țipă pentru iluminare? Ai pierdut echilibrul dintre minte și corp și ai nevoie să redescoperi armonia din tine însuți?

Oferă-ți corpului și minții un antrenament de yoga în Lucky Bansko

Pregătire yoga în Bansko

Ce fel de antrenament yoga oferă Lucky Bansko Hotel?

Dacă decideți să căutați armonia aveți nevoie de atât de mult și să dedicați câteva zile antrenamentului yoga în hotelul de cinci stele din Bansko – Lucky Bansko veți stăpâni asanele Ashtanga yoga.

Care este acest stil de yoga?

Ashtanga yoga este un stil care a fost dezvoltat de Sri K. Patabhi Joyce și T. Krishnamacharya la începutul secolului XX. A devenit popular în Europa în anii ’70 și a fost unul dintre cele mai practicate stiluri de yoga din lume de atunci.

Această formă de yoga implică sincronizarea respirației cu un set de asane în stil vinyasa (flux). Prin tehnici de respirație și exerciții fizice, se produce căldură internă, ceea ce duce la curățare internă, circulație îmbunătățită și condiție fizică îmbunătățită.

„Ashtanga înseamnă opt căi de yoga”

Ashtanga yoga se crede că provine din hatha yoga, care este descris în textul antic „Yoga Korunta”. Numele stilului de yoga a fost menționat pentru prima dată de străvechiul indian savant Patanjali, care a descris Ashtanga drept cele opt căi ale yoga, pe care trebuie să le stăpânim pentru a depăși suferința și a ne cunoaște adevărata natură.

Există mai multe principii de bază ale practicii Ashtanga:

  • Groapa (observarea comportamentului sau a lucrurilor pe care trebuie să le faci)
  • Niyamas (restricții de comportament sau lucruri pe care nu ar trebui să le faci)
  • Asana (practicarea posturilor fizice)
  • Pranayama (exerciții și tehnici de respirație pentru controlul energiei și vitalității)
  • Pratyahara (retragerea simțurilor)
  • Drahana (concentrare)
  • Dhyana (meditație)
  • Samadhi (starea transada sau yogică de supra-meditație)

Asanas de bază în Ashtanga yoga

Ashtanga yoga este, în esență, un stil de yoga dinamic care conectează mișcările corpului cu spiritul.  Metoda subliniază importanța practicii zilnice a unui set de mișcări. În timpul performanței asanelor elevul le îndeplinește independent și progresează în ritmul său propriu, iar profesorul ajută și monitorizează pregătirea elevului de a trece la nivelul următor.

În acest stil de yoga există trei serii principale de asane și fiecare student trebuie să stăpânească fiecare poză din prima serie înainte de a trece la a doua și a treia serie de asane.

Prima serie de asane se numește  „Yik Chikitsa”, ceea ce înseamnă „Terapia Yoga”. Seria începe cu salutări de soare, continuă cu o serie de poziții verticale și se încheie cu un set de poziții inversate și așezate într-o secvență conectată.

Efectuarea unei serii de asane este combinată cu exerciții de respirație și tehnici de concentrare în anumite puncte. Scopul primei serii de asane este detoxifierea organismului, eliminarea problemelor fizice și îngrijirea tuturor grupelor musculare. Această primă serie de asane funcționează atât emoțional, cât și psihologic, având un efect benefic asupra sistemului nervos.

 A doua serie de asane din practica Ashtanga este intermediară, iar asanele sunt numite Nadi Shodhana.  Această serie de asane se concentrează pe deschiderea chakrelor, deschiderea canalelor de energie și purificarea spiritului și a sistemului nervos.

A treia serie se numește „Sthira Bhaga”. Această ultimă serie este mai dificil de realizat și, prin urmare, avansată. Scopul acestei serii de asane este de a realiza unificarea forței fizice și a stabilității spirituale. Fuzionând fizicul și spiritualul, se realizează un echilibru complet și echilibru între corp și minte.

În mod tradițional, yoga Ashtanga este predată în stilul Mysore. Acesta este un stil în care fiecare student practică succesiunea asanelor în funcție de capacitatea individuală. Practica se bazează pe abilitățile fizice ale elevului.

Astfel, cei fără experiență în pregătirea yoga încep cu asane mai scurte și mai ușoare, și după ce obișnuiește să le îndeplinească, profesorul adaugă posturi suplimentare. În acest fel, instruirea yoga creează forță, rezistență, flexibilitate și concentrare, fără ca elevul să fie suprasolicitat și fără riscul de rănire. În timp, corpul și spiritul devin mai puternice, iar yoga Ashtanga devine meditație în mișcare.

Pregătire yoga în Bansko

 Cum îți poate fi utilă Ashtanga yoga?

Antrenamentul yoga în acest stil își propune să vă curățească mintea și corpul. Prin asanas dinamic, tehnici de respirație și concentrare în doar câteva zile în Lucky Bansko, sub îndrumarea expertă a unuia dintre cei mai populari profesori de Ashtanga Yoga – Prakash, veți câștiga forță și flexibilitate și veți găsi liniștea interioară.

De ce antrenament yoga la Lucky Bansko Hotel?

Desigur, guru-ul indian Prakash desfășoară practici de yoga Ashtanga în Sofia și, dacă doriți, vă puteți înscrie și la antrenamente yoga acolo. Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de timp pentru dvs., cea mai bună soluție este să vă alăturați programului de yoga de 4 sau 5 zile la Hotelul Lucky Bansko.

Antrenamentul de yoga se ține  de două ori pe zi – dimineața și seara și poate fi organizat atât în ​​camera specială de yoga a hotelului, cât și în aer liber.

Cursurile sunt conduse de profesorul de Ashtanga Yoga Prakash  și, pe lângă asanas, cursurile includ unul sau două masaje la alegere și plimbări zilnice în cele mai frumoase colțuri ale muntelui.

În timpul șederii la Lucky Bansko Hotel veți urma un regim, veți mânca Ayurveda sănătos și veți avea timp doar pentru dvs. Adăugând faptul că veți vizita unul dintre cele mai bune hoteluri din Bansko și puteți bucurați-vă de serviciul excelent, de diferitele proceduri SPA și de toate celelalte accesorii oferite de hotel, credem că devine destul de clar de ce vă vor fi de mare folos antrenamentele yoga în Lucky Bansko.

După șederea dvs. de 4 sau 5 zile în hotelul de cinci stele, sub îngrijirea guru-ului indian de yoga Prakash, vă veți întoarce acasă purificat, reîmprospătat și mult mai puternic fizic și spiritual.

Cine este yoga guru Prakash?

Prakash Chandra s-a născut în India, dar a trăit câțiva ani în Bulgaria. Este căsătorit cu o femeie bulgară, pe care a cunoscut-o într-o mănăstire indiană de yoga. După ce a ajuns în Bulgaria, Prakash a început să predea yoga Ashtanga, ceea ce până acum nu a fost foarte des întâlnit în Bulgaria.

Astăzi, datorită guru-ului, există multe studiouri de yoga în țară care practică acest stil de yoga, iar numărul de oameni care îl practică crește cu fiecare zi care trece. Practica yoga cu un profesor ca Prakash este ceva care nu se poate întâmpla tuturor.

Pregătire yoga în Bansko

Mituri despre yoga Ashtanga

Ashtanga este un stil de putere al yoga

Dacă credeți acest lucru și vă temeți că începerea antrenamentului yoga în acest stil va pune multă încordare în corpul vostru, atunci ați auzit acest mit. Adevărul este că, deși destul de dinamic, exercițiile nu sunt rezistente. Da, funcționează cu toate grupele musculare, dar în niciun caz după antrenament nu vă veți simți rău sau prea ocupat.

Trebuie să fii tânăr pentru a exersa Ashtanga

Oricine, indiferent de vârstă, poate începe cu exerciții de Ashtanga. La baza sa, Ashtanga este o practică de respirație. Odată ce poți respira, poți să te antrenezi. Și vârsta nu contează.

Ashtanga este o practică dificilă de stăpânit

Dimpotriva. Această metodă de yoga se bazează pe secvența de asanas și numai după ce stăpânește cele mai ușoare poze se trece la următorul nivel de dificultate. Antrenamentele sunt strict individuale și complexitatea lor depinde de capacitățile fizice și de gradul de asimilare de către student. În Ashtanga yoga nu există nicio încărcare excesivă și nici stăpânirea obligatorie a asanelor. Totul se întâmplă treptat și fără tensiuni inutile.